Taktiky, strategie
Goonhammer Faction Reviews – rozebrané Indexy a Codexy, s ukázkovými listy a možnostmi
Goonhammer Start Competing – trošku víc rozepsané a občas updatované turnajové hraní
Turnajové listy z celého světa
°°
Universal Rules
↓ Weapon Universal Rules↓ | ||||
Critical Hit | = Unmodified hit roll of 6 | |||
Critical Wound | = Unmodified wound roll of 6 | |||
Anti-něco X | Wound roll of X je Critical Wound proti danému keywordu (vehicle, infantry..) | |||
Devastating Wounds | Dmg zbraně prochází skrz Save i Invul, při hození Critical Woundu | |||
Lethal Hits | Autowound on Critical Hit | |||
Sustained hits X | X additional hitů na Critical Hit | |||
Assault | Zbraň může střílet po Advance | |||
Rapid Fire X | Přidá X výstřelů proti cílům v polovině dostřelu. | |||
Heavy | Model co provedl Remained Stationery má +1 na hit | |||
Pistol | Může střílet na jednou se kterou je v melee, blokuje střelbu non-Pistol zbraní | |||
Blast | Přidává +1A za každých pět modelů v cílové jednotce, nemůže střílet v Engagementu | |||
Extra Attacks | Pro melee, zbran jde použít pro Extra útoky i když jako hlavní zbran se už použila jiná. Počet Extra útoků nelze modifikovat. | |||
Hazardous | Po odstřílení si model hodí D6, na 1 je zničen. Charakter, Vozidlo nebo Monster dostane 3MW namísto zničení. | |||
Ignores Cover | Ignoruje Benefit of Cover | |||
Indirect Fire | Může střílet na unitu co nevidí, potom má -1 na Hit Roll a cíl má Benefit of Cover | |||
Lance | Po Charge si přidává +1 to Wound roll | |||
Melta X | X dmg navíc proti cílům v polovině dostřelu. | |||
One Shot | Jedno použití za bitvu | |||
Precision | Po úspěšném Wound rollu může střelec rozhodnout, že se bude alokovat do charakteru připojenému k jednotce. | |||
Psychic | Psychic attack | |||
Torrent | Autohit | |||
Twin-linked | Reroll Wound roll |
↓ Other Universal Rules ↓ | ||||
Assault Ramp | Charge after disembark (po Normal Move vehicle) | |||
Deadly Demise X | X MW na explozi (exploze je na 6) pro vše v 6″ | |||
Desperate Escape | Fall back, kdy se hodí kostka za každý model a na 1 a 2 model utíká ze stolu. | |||
Feel No Pain X+ | X+ na ignorování ztracených woundů | |||
Firing Deck X | Transport se počítá jako vybavený zbraněmi od X modelů (od každého modelu jedna zbran max) | |||
Lone Operative | Can’t be targeted by ranged attacks unless the attacker is within 12″. | |||
Rapid Deployment | Disembark after transport advanced (no charge) | |||
Stealth | -1 na hit |
↓ Deployment abilities ↓ | ||||
Deepstrike | Deploy v Reinforcements kroku víc jak 9″ horizontálně od protivníkových modelů | |||
Infiltrators | Deploy kdekoliv víc jak 9″ horizontálně od protivníkových modelů a deploy zony | |||
Leader | Charakter je napevno přidělen k jednotce. Limit 1 Leader per unit. Toughness se používá jednotky, ne charakteru. | |||
Scouts | X“ pohyb before first turn begins. Pokud jsou v Dedicater Transportu, hýbe se ten. Musí skončit víc jak 9″ horizontálně od protivníkových modelů. |